Продавець НПК "Florenta Юг" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
68 відгуків
НПК "Florenta Юг"
+380 (98) 714-75-88
Кошик

Повернення та обмін

 

Повернення грошей за товар, який не задовольнив Вас, без зайвих питань та проблем

Ми орієнтовані на довгострокові відносини з кожним клієнтом. Тому пропонуємо тільки високоякісне насіння, добірні саджанці, цибулини, а також всілякі супутні товари, які спростять роботу на ділянці та заощадять Ваш час. Різноманітність сортів забезпечена співпрацею з найкращими розплідниками України та Голландії. А в упаковці кожного замовлення ми приділяємо особливу увагу, розуміючи важливість цієї процедури при транспортуванні.

Пропонуючи Вам рідкісні рослини, ми також дбаємо про те, щоб забезпечити Вас достатньою кількістю інформації, що освітлює основи агротехніки, відповідно до специфічних особливостей рослин.

Ми надаємо гарантію на весь посадковий матеріал протягом 45 днів після покупки (хоча, згідно із законодавством України, могло б бути лише 14 днів).

Тому, якщо у Вас виникла складність із замовленням – обов'язково повідомте нам про це і ми докладемо всіх зусиль для вирішення питання. Але якщо у Вас виникла складна ситуація із товарами із замовлення вже після цього терміну – будь ласка, зверніться до нас і ми спробуємо вирішити питання. Ми зацікавлені в отриманні Вами хорошого результату, тому якщо посадковий матеріал викликав сумніви, необхідно відразу звернутися до нас для негайного вирішення питання.

Будь ласка, напишіть нам на спеціальну електронну пошту та оформіть заявку за правилами: Напишіть на пошту florenta87@ukr.net

1. Тема листа має бути «Проблема із замовленням №_».

2. У листі опишіть проблему, прикріпіть фотографії товарної накладної та товарів незадовільної якості (обов'язково).

3. Наші співробітники зв'яжуться з Вами протягом 5-ти робочих днів для вирішення ситуації. Повернення коштів здійснюється як бонусів на персональний рахунок Клієнта в магазині або промо-коду на знижку для наступної покупки.

4. У разі отримання звернень пізніше за встановлений термін, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому разі має право запросити додаткову інформацію

Умови отримання компенсації якщо

Ви не задоволені товарами у своєму замовленні

Деякі з умов, які можуть бути підставою компенсації:

· Якість отриманого посадкового матеріалу (насіння, цибулини саджанці) незадовільна. Звернення було складено протягом 45 днів з дня отримання замовлення.

· Посилка була отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше, ніж через 3 дні після прибуття.

· Зверніть увагу, що якщо товар не підходить або не влаштовує Вас, то кошти повертаються лише після повернення товару до магазину.


​​​

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner