Продавець НПК "Florenta Юг" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
68 відгуків
НПК "Florenta Юг"
+380 (98) 714-75-88
Кошик

Умови замовлення

УМОВИ ЗАМОВЛЕННЯ

Як зробити замовлення в інтернет-магазині "Флорента Південь" ?

Ви можете здійснити замовлення наступним чином:
1) Через корзину інтернет-магазині.

2) За телефонами, вказаними в Розділі "Контакти"

Правильніше за все замовлення в інтернет-магазині (і не тільки нашій) здійснювати через "кошик", натиснувши кнопку "Купити" і заповнивши там всі необхідні поля. Якщо виникають складнощі з оформленням замовлення через корзину сайту Ви можете подзвонити по кожному вказаному на сайті номером телефону і наші менеджери приймуть Ваше замовлення в телефонному режимі.

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

Нова пошта (вартість доставки оплачує покупець при отриманні)
Укр.пошта - накладеного немає

УВАГА ! У зв'язку з великою кількістю замовлень, деякі товари відправляються тільки Новою поштою (самої оперативної, швидкої і надійної транспортної компанією , з великою кількістю відділень по всій Україні). Про це менеджер повідомляє клієнту під час уточнення всіх деталей.

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ


1) Оплата на карту

2) післяплата (Нова пошта)

При оплаті враховуйте,будь ласка, комісію банку !
1% від суми при переказі через Приват24
1% + 2 грн при перекладі через термінал.

Після оплати обов'язково повідомте нам!

ТЕРМІНИ ОБРОБКИ ТА ВІДПРАВЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Термін доставки від 1 до 6 робочих днів. Намагаємося обробити і відправити Ваше замовлення максимально швидко.

Якщо Вам потрібен товар до якоїсь конкретної дати (свято, свято, день народження...), то робіть замовлення завчасно, щоб ви встигли отримати свій товар вчасно.

Зробивши замовлення у нас, НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ, ми пам'ятаємо про кожного клієнта, стежимо за виконанням кожного замовлення. Після відправлення обов'язково відправимо Вам номер посилки.

Можливий обмін / повернення ?

Ми повертаємо/обмінюємо товари ТІЛЬКИ у двох випадках:

1) на товар присутній істотний заводський шлюб;

2) ви отримали не те, що замовляли - неправильний колір або розмір, не ту модель... Поспішаємо запевнити, що таке трапляється вкрай рідко.

ВАЖЛИВО! Обмін або повернення можливе тільки при наявності АКТУ, складеного на Новій пошті при отриманні посилки!

Щоб повернути/обміняти товар, Вам потрібно підтвердити наявність дефекту/невідповідності. Для цього ви перевіряєте посилку безпосередньо при отриманні, не виходячи з відділення Нової пошти! Якщо ви знайшли якісь дефекти, шлюб, пошкодження, зовсім не те, що ви замовляли, неповний комплект - у присутності працівників Пошти складайте АКТ ! Якщо ви прийшли додому і виявили шлюб або іншу проблему - ПРЕТЕНЗІЇ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Акти складаються представниками Нової пошти , тільки у вашій присутності, до того як залишили відділення,тобто якщо ви отримали товар , вийшли з відділення перевірили товар , він пошкоджений ,або не того кольору, повернулися, Акт вам НЕ СКЛАДУТЬ. Без акта ми не зможемо вам нічого повернути або замінити!

Ми завжди намагаємося йти на зустріч своїм клієнтам, будьте ласкаві поважайте і ви умови нашої роботи! Ми ніколи не відмовляємося від обміну якщо ви отримали шлюб чи не той колір, розмір, АЛЕ за умови, що ви повідомили про проблему безпосередньо перебуваючи на пошті.(з Актом і прикріпленим фото шлюбу з пошти).

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner